Ny varemerkestruktur fra mars 2019

ASH-konsernet heter nå Aebi Schmidt Group

I de senere år har vi utviklet oss til en ledende leverandør av smarte produktløsninger og tjenester innen rydding og feiing av trafikkerte områder, samt løsninger for å opprettholde grøntområder i krevende terreng. I tillegg til våre driftssikre løsninger, streber vi etter å tilby optimale, behovsbaserte og fremtidsrettede løsninger. Med mange års erfaring og tradisjon, samt nytenking, tar vi oss fremover, noe som gjør oss stolte og unike - men også noe komplisert når det gjelder utseendet på våre forskjellig varemerker.

 

En gruppe er sterkere enn individet

«En gruppe er sterkere enn individet» - dette utrykket er allerede i våre tanker og handlinger og er noe vi ønsker å vise tydeligere, både internt og eksternt i fremtiden. I stedet for å gjemme seg bak den upersonlige forkortelsen ASH, kaller vi oss nå det vi i hovedsak ble kalt for tidligere: Aebi Schmidt - Aebi Schmidt-group.

 

Aebi Schmidt Group

 

Våre største og sterkeste varemerker forblir i konsernet. De er, og vil forbli, en viktig del av konsernets produktutvalg. Vi vil fortsatt tilby de pålitelige og anerkjente lokale produktene som tidligere, men når det gjelder produktmerke, integrerer vi dem i et av de seks hoved varemerkene. Dette påvirker de lokale merkenavnene Tellefsdal, Broddway, Beilhack, MFH og DMI.

 

Aebi - A brand of Aebi Schmidt MB - A brand of Aebi Schmidt Swenson - A brand of Aebi Schmidt
Schmidt - A brand of Aebi Schmidt Nido - A brand of Aebi Schmidt Meyer - A brand of Aebi Schmidt

 

Klar for fremtiden

Over tid har de ulike logoene til merkene, samt språk blitt noe utdatert. Den nye varemerkestrategien gir alle våre logoer en «makeover», noe som gir dem et nytt, moderne utseende, tilpasset fremtiden.  Dette vil gjøre det helt klart at de ulike varemerkene tilhører en og samme gruppe. Vår gruppes nye felles signaturlogo står for bevegelse, balanse og andre verdier som du vil legge merke til i fremtidig kommunikasjon, applikasjon og tjenester.

 

Hva vil endre seg for våre kunder og samarbeidspartnere?

Når det gjelder våre verdier og krav til service, vil ingenting endres. Organisasjonsstrukturen og kontaktpersonene vil være de samme. Langsiktig tenkning, ansvarlig handling, økologisk og sosial bærekraft igjennom hele verdikjeden, omfattende produktansvar og en klar forpliktelse til å bevare ressurser er og vil forbli fast forankret i vår strategi. Med den nye strukturen og det visuelle språket for våre merkevarer, ønsker vi i fremtiden å understøtte disse verdiene enda bedre.